Popular

Ferry Schedule For October 2017 (Mersing - Tioman - Mersing) And (Tanjung Gemok - Tioman - Tanjung Gemok)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Apa khabar, Semoga tuan / puan berada dalam keadaan baik sihat wal afiat. Saya selaku pengelola blog ini ingin mengucapkan kepada tuan / puan kerana menjadikan blog ini sebagai rujukan. Saya akui bahawa blog saya masih lagi lemah dari segi penulisan dan cara menghurai, InsyaAllah saya akan cuba membaiki sedikit demi sedikit. Saya bukanlah seorang dari background writer atau blogger yang hebat seperti http://www.hafizhafizol.my
yang biasa kita kenal. Sambung cerita pasal Pulau Tioman pula ye, Abang kongsikan di sini jadual waktu ferry ke Pulau Tioman untuk bulan Oktober 2017. Jadi sekiranya tuan / puan mempunyai hajat untuk membeli tiket ferry, boleh lah membelinya melalui saya. Harga tiket ferry adalah RM70 bagi seorang dewasa dan RM60 untuk seorang kanak-kanak.

Untuk menempah tiket feri ke Pulau Tioman tuan / puan boleh terus ke laman sesawang di sebelah ini OFFICIAL TIOMAN FERRY TICKET .

1. Tekan link yang diberi
2. Buat pembayaran di mana-mana nombor acc yang dinyatakan, samaada nombor acc bank personal mahupun syarikat.
3. Isi form
4. Tekan link sebelah dan maklumkan pada saya bahawa telah membuat pembayaran dan mengisi borang pembelian. www.wasap.my60192941683 

 Tempahlah terlebih awal untuk mengelakkan daripada kehabisan tempat duduk. 

Untuk harga pakej budget percutian ke Pulau Tioman 3 hari 2 malam bagi 2018 telah pun di war-warkan melalui facebook saya, untuk keterangan lanjut boleh klik link disebelah 

Yang berkhidmat,
Wan Pulau Tioman 



Previous
Next Post »